tisdag, augusti 28, 2007

Jag har blivit utmanad av Filippis.



Här följer 8 fakta om mig:

1. Jag jobbar (sedan 13 år) med tåg.

2. Jag är uppvuxen i Dalarna, Gotland, Värmland och Stockholm.

3. Jag är en nattuggla.

4. Jag har skrivit en halv roman som ligger i byrålådan.

5. Jag älskar att samla på mig en massa saker.

6. Jag får ibland utbrott på alla saker som ligger överallt och tvingar min snälla man att hjälpa mig att tokstäda.

7. Jag tycker om när det regnar, då kan man vara inne och pyssla utan att ha dåligt samvete.

8. Jag älskar melodifestivalen.



Jag utmanar: minisork, joma och magica de hex.



Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Inga kommentarer: