måndag, oktober 06, 2008



Jag snodde en utmaning av Lilleskutt. Och nu hoppas jag att ingen läser min blogg idag för det är ju pinsamt vad mycket skit jag hade i min handväska, det ser ut som en mindre soptipp.

Det här fanns i min väska: plånbok, blöja, 2 extra haklappar, tom burk, servettfodral, liten portmonä, plastpåse, 6 st pennor, 4 plastskedar, gammal tandborste, kloklippare, brödpensel i silikon (!), tom soppåse (kom till användning nu), bedövningssalva, barnalvedon, tuggummi, boardingcard till Goa (2006!), kartor till hotellet i Beijing, våtservetter och en hel hög med gamla kvitton och snorpapper (som tur var oanvänt).

Den som läser detta utmanas att städa sin egen....

2 kommentarer:

Lisa Papaver sa...

Glömde ju gräddet på moset; 2 lyckoamuletter från vår Hutong-tur i Beijing.

Anonym sa...

Jag fick mej ett gott skratt! :)
Jag trodde jag skulle vara värst med prylar från 2007 men där slog du mej allt! Gud vad skönt att det finns andra icke-perfekta mänskor än jag...
:D