måndag, april 26, 2010

Tjohoooo!

Idag fick vi vårt officiella beslut från CCAA och kommer att få resa om 6-8 veckor. Just idag tänkte jag att "Näe nu orkar jag inte vänta längre" och när jag och lilla S var på väg hem från dagis ringde telefonen. Jag börjar såklart grina och när jag börjar gå igen (man kan ju inte gå och ta emot ett sånt samtal på en och samma gång) går jag åt fel håll, rakt ut på ängen istället för att bara följa gångvägen hem. Lilla S, som är supernoga med att vi alltid ska gå samma väg, börjar också att grina av ilska och skriker att vi går "feeeeeeel väääääg"...och medan han skriker står jag där på ängen och ringer maken och berättar att vi snart ska få åka och hämta lillebror. Sen går vi och köper glass. Underbara dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, grattis.:) Då gick det ändå ganska snabbt?

Anonym sa...

Stort grattis! Hoppas TA dyker upp snabbt nu också.