måndag, oktober 10, 2011

Ny tapet och nytt pass

Jo, det går lite bättre nu. Livet. Ingen bil ännu men vi har ett provisoriskt lagat hjul på vagnen och ett lånat SL-kort.

Och idag fick vi äntligen tid (och ork) att tapetsera om hallen. Det blev lite livat hemma med "jamen, skär här", "Var f-n la jag kniven", Akta limmet!" och "Lite mer till vänster"....men sen satt den där.

Innan jobbet så hann vi också med att ansöka om nya pass inför semestern. Där blev det också livat med två kineser som sprang runt och brottades och stimmade i fyrtiofem minuter.

Just det, sen skulle jag bara jobba i åtta timmar också. Bra att jobba skift ibland.

1 kommentar:

Vendela sa...

Hejsan,
vilken schysst tapet! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt tapetserarprojekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela