torsdag, december 20, 2007

Tankarna bara snurrar. I natt vaknade jag 4 och kunde inte somna om. Jag märkte att P också låg och vred sig i sängen så jag frågade honom hur det funkar på planet; ska vi sitta med honom i knäet i 10 timmar? Hur gör man när matbrickorna kommer? Ja man tänker lite irrationellt klockan fyra på morgonen...
Men jag undrar ju också en massa andra saker; vem är han, den här lilla killen? Kommer vi trivas ihop, kommer han ty sig till båda två från första början, kommer han grina i flera dagar och bli rädd varje gång han ser på oss eller kommer han att älska oss från första stund?
Fotot som vi har är från i somras. Mycket kan ha hänt, månader har gått. Kommer vi känna igen honom när vi ses?

2 kommentarer:

Siri sa...

Hej!
Har ni inte funderat på eget säte till honom? Vi hade det till dottern och det var guld värt.
Matbrickor - kankse kan ni be att få en i taget av flygvärdinnorna, så den ena få äta och sedan den andra. De är vana vid sådana här resor, så det är nog ingen konstig begäran skulle jag tro.

God Jul!

Lisa Papaver sa...

Kollade med resebolaget, det skulle kosta 4000 kr för ett eget säte...det är för dyrt. (Han kanske inte heller vill sitta still på 10 timmar...)
Hela planet kommer väl vara fullt med skrikande och springande barn :D