torsdag, mars 13, 2008

Nu har vi varit hemma i en vecka...det är inte klokt vad tiden går. Tyvärr har jag varit jättesjuk i influensa med hög feber. Jag är fortfarande inte frisk men iallafall bättre...
Allting vi läst på om anknytning fick vi lägga lite åt sidan och försöka koncentrera oss på de saker som faktiskt måste göras, typ mat, blöja, sova, bada och leka. Maken har varit en klippa och tagit hand om allt här hemma inklusive vår lilla familjemedlem medan jag mest har legat och snytit upp toarulle efter toarulle.
Idag har vi varit hos barnläkaren och tagit en massa prover, stackars lille S skrek och kämpade så hårt när vi skulle ta blodproven att det inte gick. Så imorgon måste vi besöka experterna på provtagningen på Astrid Lindgrens barnsjukhus. De har säkert några bra knep. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Provtagningsgänget på Astrid brukar vara jätteduktiga! Hoppas att det går bra för er imorgon!

Anonym sa...

Visst är det tungt när man själv blir sjuk just när man behövs som mest. Jag var en vecka på sjukhus i höstas, mindre än en månad efter hemkomsten.
Under tiden hade P anknutit mera till sin pappa men jag "vann" honom snabbt tillbaka när jag kommit hem från sjukhuset.

Krya på er och grattis till den goa killen!

Lilleskutt