tisdag, januari 30, 2007

Ännu inget från Kina. Börjar få såna där knäppa tankar som "det blir nog inget barn", "kina har stoppat alla adoptioner"...eller ännu värre "ska vi adoptera barn?, det har jag inget minne av".
Sista inloggningsdatumet för granskade mappar är 31/1 - 06, jag vet inte om det tidigare har hänt att de är så sena. Eller så har de granskat långt fram men struntar i att uppdatera sin hemsida.
Jag ska gå och packa min resväska, om två dagar åker vi till Indien...det känns ju också helt knäppt men på ett roligt vis!

1 kommentar:

Applecore sa...

Senaste BB är tydligen i posten på väg till bl a U.S.A. Vi i Sverige får dem översatta i Kina först har jag förstått det som. Hoppas att du får veta sista brytdatum innan du åker till Indien och att det blir en glad överraskning :-)

Rykten på March DTC 2006 säger också att mars är ute ur review room (en amerikans "agency" har sagt detta till sina "klienter"). Hoppas, hoppas att det stämmer!

Trevlig resa!