söndag, februari 17, 2008

Dagen D är här. Efter två år och 8 månaders väntan ska vi äntligen åka. Jag vaknade med ont i halsen, maken förkyld, men det kan bero på resfebern och några sömnlösa nätter. Nu är det dags, vi är jättenervösa och undrar ibland vad vi gett oss in på. Fast jag tror det blir bättre när vi klarat första flygresan, vi gillar ju inte att flyga.
Allting är packat, huller om buller känns det som. Eftersom vi bara har två resväskor fick vi dela upp lillkillens kläder och grejer och det var ju en hel del. Nu ska vi åka med katterna till min mamma, sen är det bara väntan tills planet går. Tänk att den här dagen faktiskt kom!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till. Hoppas att allt går bra. Trevlig resa :-)

Siri sa...

Lycka till på er resa! Ni kommer nog tycka att det är den bästa resan ni varit på! Hoppas allt går bra med er och barnet.

Kramar
Siri med familj

Anonym sa...

Grattis, grattis. Det gick kalla kårar när jag läste ditt senaste inlägg, så bra minns jag hur det kändes när vi åkte för ganska exakt (imorgon!)ett halvt år sedan.

Ha en underbar och minnesvärd resa. Ni kommer att märka att man minns också de saker som gått fel med ett skratt efteråt (tex kameran som inte hann med...).

Kramar av lille skutt

Anonym sa...

Vad spännande! Jag ser fram emot uppdatering här på bloggen :) kram