fredag, februari 15, 2008

I natt låg jag vaken två timmar och var till slut tvungen att gå upp för att titta om våra resecheckar låg i den lådan jag trodde de låg i. Och de gjorde de ju.
Jag har börjat packa lillkillens kläder och de tar upp nästan halva min resväska. Så ikväll kommer vännerna L & A med sin resväska modell större som vi ska få låna. Det behövs.

Fast det mest spännande nu är nog min nya kamera. (Eller min nya försvunna kamera). För tre veckor sedan beställde jag en kamera på nätet, det skulle vara fem dagars leveranstid, gott om tid alltså tänkte jag. Men ingen kamera kom efter fem dagar. Nu har företaget lovat att jag ska ha den senast idag...men än så länge inte skymten av någon kamera.
Det lutar nog åt att jag får den när jag kommer hem, fast poängen var ju liksom att ha med den till Kina.

Inga kommentarer: