måndag, oktober 16, 2006

Hemkommen från landet med jord under naglarna och svart trumpetsvamp på tork. Jag skulle gärna velat varit kvar där en vecka till. Det är så härligt nu på hösten när det inte är så många andra där ute. Det är alldeles tyst och på kvällarna tittar vi på stjärnhimlen, i stan syns ju aldrig stjärnorna så jag hade nästan glömt bort att de fanns.
I lördags var vi på inflyttningsfest hos L & A som äntligen har blivit sambos. Det var trevligt men lite mycket folk för mig som blir nervös när det är fler än fyra i samma rum...Naturligtvis hamnade jag bredvid kvinnan som pratade högst och tog mest plats av alla så jag krymte ihop till en liten prick bredvid henne, ont i höger öra också efter hennes gnägg. Så det var verkligen underbart att komma ut till tystnaden på landet på söndag morgon.

Inga kommentarer: