fredag, oktober 20, 2006

I morse när jag gick min morgonpromenad (har sett på "Du är vad du äter") så mötte jag tre stora rådjur vid vår kolonistuga. Helt fantastiskt, mitt inne i stan. Jag gissar att det var sugna på våra äpplen som vi inte orkat kratta upp. Vi stod och glodde på varandra en bra stund innan jag fortsatte hem.
P och jag har bestämt oss för att göra en resa i vår. Först hade vi inte tänkt det eftersom vi hoppades på en kinaresa nästa höst. Men nu vet jag inte om det blir något Kina nästa år och jag känner att vi måste göra något roligt, inte bara sitta och vänta ett helt år. Egentligen har vi kanske inte råd (jo, det är dyrt att adoptera) men vi måste leva också, inte bara finnas till i en lång väntan. Dessutom behöver vi öva på att flyga, vi som är så flygrädda :-) Så nu ska jag börja kolla på resor.

Inga kommentarer: